چت رومclose
10اشتباه مرگبار که کمپین شبکه های اجتماعی شما را نابود می کند
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
logo_Rozblog
زمان جاری : سه شنبه 24 مهر 1397 - 7:48 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم
10اشتباه مرگبار که کمپین شبکه های اجتماعی شما را نابود می کند
تعداد بازدید : 54
tarah آفلاین




ارسال‌ها : 7
عضویت: 23 /5 /1397
10اشتباه مرگبار که کمپین شبکه های اجتماعی شما را نابود می کند
کمپین شبکه های اجتماعی
مانند کارت بازی است؛ باید منتظر بهترین کارت بمانید تا بازی را ببرید.
بله، در این دنیای به شدت رقابتی کسب و کار جهانی، بازاریابی شبکه های
اجتماعی همانند کارت بازی در دست شما است تا در بازی کسب و کار برند شوید.

بازاریابی شبکه های اجتماعی درباره چیست؟
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
تنها یک فعالیت نیست؛ سرمایه گذاری زمان و منابع ارزشمند است. مهم این است
که استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی خود را نه تنها برای پشتیبانی از
کسب و کار خود، و افزایش مشتریان که برای اطلاع رسانی تفکران خود در مورد
راه و روش های حضور بی نظیر خود در بازار آنلاین طراحی و توسعه دهید.
بازاریابی رسانه های اجتماعی بسیار ارزشمند و در عین حال در حال تغییر است.
یک پست عالی با زمان بندی عالی می تواند پس از اینکه در میان اقشار مختلف
مردم دست به دست شود هزاران بازدید کننده و دنبال کننده را به صفحه شما
سرازیر کند. به همین ترتیب، یک خطا در درک یا آداب معاشرت می تواند به سرعت
اکثر طرفداران وفادار شما را دلگیر و از شما دور کند و باعث شود که در
فرآیندی بلند مدت برای بازیابی طرفداران خود درگیر شوید.
می دانید که 78% از کسب و کارها از آژانس های دیجیتال مارکتینگ در
بازاریابی شبکه های اجتماعی خود کمک می گیرند که این نشان می دهد که
سازمان ها به طور فزاینده ای در حال درک و شناخت قدرت شبکه های اجتماعی
برای جذب شمار بیشتری از مشتریان است. خبر بد اینکه 83% از مشتریان گزارش
های بدی از تجربه بازاریابی شبکه های اجتماعی ارائه داده اند. از روز اول،
کاملاً روشن است که بازاریابی شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها بسیار
حیاتی است، اما به حداکثر رساندن تأثیر کمپین شبکه های اجتماعی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.
موج
پایان ناپذیر بازاریابی شبکه های اجتماعی چالش پیش روی بازاریابان است.
اکثر برندها همچنان درگیر مدیریت پیشگامی در این بازی هستند. برای برخی،
این می تواند منکوب کننده باشد. طراحی یک استراتژی جایگذاری استراتژیک و در
کنار هم نگه داشتن پلت فرم های موجود و تغییر و تحولات آن ها بسیار دشوار
است. روندهای صنعتی لرزان به طور چشمگیری راه و روش کسب و کاری که ما در
حال انجام آن هستیم را تغییر می دهد، چند اشتباه، حتی کوچک، کافی است تا کمپین شبکه های اجتماعی شما را دچار هرج و مرج کند. بنابراین، خیلی راحت می توان اشتباهاتی کرد که به سادگی تأثیرات مرگباری بر کمپین شبکه های اجتماعی و وجهه برند می گذارند، همچنین باید از خطاهای مرگباری آگاه بود که می توانند تمام پتانسیل رشد شما را نابود کنند.
کمپین شبکه های اجتماعی
اجازه دهید نگاهی به 10 اشتباه مرگباری داشته باشیم که می توانند کمپین شبکه های اجتماعی شما را نابود کنند.

  • موجب رنجش خاطر و اذیت و آزار مخاطبان شدن


  • مشکل
    اصلی شبکه های اجتماعی این است که همه با دیدگاه ها و نقطه نظرات متفاوت
    می توانند این پلت فرم ها را دیده و مورد استفاده قرار دهند. مطالب آزار
    دهنده که به طور مرتب در این رسانه های قرار می گیرند می توانند تأثیری
    منفی بر روی برند بگذارند. بازاریابان شبکه های اجتماعی به طور عمد مطالب
    آزار دهنده برای مخاطبان هدف خود در شبکه های اجتماعی قرار نمی دهند. پست
    کردن یک مطلب آزار دهنده در نتیجه دو دلیل عمده صورت می گیرد. یکی اینکه
    مدیران شبکه های اجتماعی به اشتباه یک پست آزار دهنده را در رسانه قرار می
    دهند و دیگری اینکه به این موضوع باور ندارند که آن پست آزار دهنده است. در
    هر دو مورد، از این وضعیت می توان جلوگیری کرد. برای مثال، در مورد شرکت
    خطوط هوایی ایالات متحده، در سال 2014، در پاسخ به یک مشتری این شرکت عکسی
    را فرستاد که یک ساعت پس از آن متوجه اشتباه خود شد. بنابراین، با گوشت و
    پوست خود این درس را یاد بگیرید که همیشه مطمئن شوید که پیش از قرار دادن
    پست در شبکه چندین بار آن را به دقت بررسی کنید تا موجبات آزار و رنجش
    دیگران را فرآهم نکنید.

  • روندهایی که بد تفسیر می شوند


  • روندهای
    شبکه های اجتماعی و فرهنگ هشتگ فرصتی سود آور برای برندها جهت سرمایه
    گذاری روی آن است. شما می توانید تنها با هشتگ مناسب و زمان درست برند خود
    را از سایه ها بیرون آورید. استفاده نادرست از روند می تواند وجهه برند شما
    را خراب کند، و به شما نشان خواهد داد که حتی نمی دانید در مورد چه چیزی
    صحبت می کنید. تفسیر نادرست از روندها و هشتگ ها همچنین می تواند در همان
    زمان گروه دیگری از افراد را برنجاند. برای مثال، سال گذشته، دیجیرنو
    پیتزا، با استفاده از هشتگ محبوب #WhyIStayed سعی کرد پیتزاهای خود را
    تبلیغ کند. این هشتگ به منظور بالا بردن آگاهی مردم در زمینه خشونت خانگی
    در ایالات متحده داغ شده بود. هرچند دیجیرنو پس از پی بردن به اشتباه خود
    به سرعت عذر خواهی کرد اما آسیب های بسیار جدی به وجهه و اعتبارش وارد شد.

  • میانبر زدن


  • بازاریاب
    های شبکه های اجتماعی عجول و نا امید همیشه به دنبال جایگزین می روند.
    قانون کلی این است که به کارگیری هر تاکتیکی که باعث میانبر زدن می شود
    موجب صرفه جویی در وقت و هزینه می شود. آژانس های بازاریابی شبکه های
    اجتماعی هستند که تعداد مشخصی از دنبال کننده ها و رسیدن به نتایج سریع در
    مدت زمان کوتاه را برای شما تضمین می کنند. این زنگ خطری برای گوشزد کردن
    این موضوع به شما است که این آژانس در تاکتیک های کلاه مشکی یا اسپم مانند
    برای گرفتن ترافیک بیشتر استفاده می کند. پول دادن برای چنین راه های
    میانبری مثل این است که عمداً به توانایی و ظرفیت خود برای عرض اندام در
    الگوریتم های شبکه های اجتماعی صدمه وارد می کنید.

  • دیوانه وار پست گذاشتن، از این و آن و خلاصه هر چیزی پست گذاشتن!


  • به
    طور مرتب پست گذاشتن لازم و ضروری است. در غیر این صورت، دنبال کننده های
    شما برند و شرکت شما را فراموش می کنند. به روز رسانی های منظم مانند هیزم
    ریختن در آتش است، اما دیوانه وار پست گذشتن به صورت روزانه باعث گر گرفتن
    آتش می شود و این برای شما خطرناک است. کاربران شبکه های اجتماعی به طور
    مرتب در معرض هزاران پست و پیغام در شبکه های اجتماعی قرار می گیرند. به
    طور سیل آسا فیدهای آن ها را پر کردن برای کاربران آزار دهنده است. تکرار و
    تناوب پست گذاری به نوع کانالی که شما مورد استفاده قرار می دهید بستگی
    دارد. برای مثال، 3 تا 4 پست در توئیتر کاملاً قابل قبول است، اما همین کار
    در لینکدین اسپم به شمار می آید.
    کمپین شبکه های اجتماعی

  • اگر راهش بیندازی، مشتری ها حتماً می آیند.


  • تجربه
    کاربری دومین میدان نبرد رقابتی است. فقط سعی کنید تجربه کاربری مشتریان
    را بهبود دهید اما بدون گوش دادن به نظرات مشتریانتان، یکدفعه وارد دنیای
    آنلاین و شبکه های اجتماعی نشوید. سه ماه گذشته است، همه چیز ته کشیده است،
    اعداد در حال رکود هستند، و سطح تعامل به حدی نرسیده است که شما انتظار
    داشتید، بنابراین کشتی را با این نتیجه گیری ترک می کنید که شبکه های
    اجتماعی ایده خوبی نیست و به درد شما نمی خورد. تمام چیزی که شما بدان نیاز
    دارید یک استراتژی است، باید برنامه و تعهد به صبور بودن داشته باشید. در
    واقع، کسب و کارهای اجتماعی عبارت است از متعهد شدن به ساختن روابط بلند
    مدت با مشتریان و ایجاد روابط جدید با مشتریان فعلی و جذب آن ها، و این کار
    زمان بر است.

  • نبود حمایت از مصرف کننده


  • بر
    سر زبان ها افتادن نتیجه ای نیست که در حال رخ دادن است. در قلمرو
    بازاریابی، به یاد داشته باشید که طرفداران خیالی هستند و این فروش است که
    عقلانی و واقعی است. 90% برندها در شبکه های اجتماعی حضور دارند اما 37% از
    برندهای موفق واقعاً به دنبال این حرف می روند که خدمات مشتری یک حوزه یا
    بخش نیست. خدمات مشتری فعالیتی بی پایان، بی وقفه، مداوم، و دلسوزانه است.
    وقتی نوبت به بازاریابی می رسد، اکثر برندها جوهره گوش دادن به اجتماع برای
    هدایت برند به سمت موفقیت را نادیده می گیرند. گوش دادن به اجتماع یک
    استراتژی بازاریابی مستقیم است. نبود حمایت از مصرف کننده یا گوش دادن به
    اجتماع مرگبار است زیرا بازخورد اجتماعی عبارت است از نمود اجتماعی برند.
    بازاریابی شبکه های اجتماعی با منطق حمایت از مصرف کننده به تصویر کشیدن
    واقعیت در رسانه های جمعی را اداره می کند. شاکیان و منزجران منبع تولید
    ایده برای برند شما هستند. جوامعی را حمایت کنید که در آن مشتریان می
    توانند به بحث و بررسی موضوعاتی بپردازند که حرف دلشان است.

  • پی ریزی استراتژی با برنامه ریزی های ضعیف


  • کمپین شبکه های اجتماعی
    بدون داشتن استراتژی مانند این است که بی هدف به این سو و آن سو پرسه می
    زنید. کاملاً زمان و منابع شما را هدر می دهد. برندها بازاریابی را بدون در
    نظر گرفتن اهداف، مخاطبان هدف و نیازهای آنان شروع می کنند. با این وجود،
    برای بسیاری از برندها، بازاریابی شبکه اجتماعی ناچیز شمرده می شود. صاحبان
    کسب و کار و حرفه ای های بازاریابی مرتباً با شبکه های اجتماعی به عنوان
    فکر دوم یا هوسی در بازاریابی برخورد می کنند. نداشتن یک استراتژی موثر
    بدین معنا است که تلاش های شبکه های اجتماعی خود را برای ناکام ماندن و
    شکست طراحی می کنید. اگر برنامه موثری ندارید، تضاد هدف به وجود خواهد آمد و
    کمپین شبکه های اجتماعی شما با شکست مواجه خواهد شد.

  • تمرکز بر روی کانال های بسیار زیاد


  • شبکه
    های اجتماعی جدید هر ساله به دنیای آنلاین وارد می شوند، اما برای کسب و
    کار شما لازم نیست که بر روی تمامی کانال ها تمرکز کنید. پی بردن به اینکه
    کدام پلت فرم بازاریابی شبکه های اجتماعی به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای
    شما است و همچنین پی بردن به اینکه از کجا بازاریابی شبکه های اجتماعی را
    شروع کنید معضلی در کسب و کار است. این کار نیازمند کار و تلاش است زیرا با
    این کار می توانید زمان و منابع خود را نجات دهید. بسیاری از سازمان ها در
    شناسایی پلت فرم هایی که بهترین نتایج را برای آن ها به ارمغان می آورند و
    همچنین در شناسایی اینکه زمان و منابع خود را در کجا سرمایه گذاری کنند تا
    بهترین نتایج را به دست آورند ناکام می مانند. هیچ راه حل یا استراتژی
    استانداردی وجود ندارد که متناسب با همه کسب و کارها باشد، اما تمرکز روی
    پلت فرمهایی که بتوانند بازده سود مستقیمی داشته باشند برای سلامت کسب و
    کار شما خوب است. از شم اقتصادی خود برای تعیین اینکه کدام پلت فرم برای
    کسب و کار شما مناسب است استفاده کنید.

  • استفاده از پیامی یکسان برای تمامی پلت فرم های رسانه اجتماعی


  • پست
    گذاری متقابل راهی سریع و آسان برای به اشتراک گذاشتن یک پست در چندین
    کانال است. گذاشتن همه تخم مرغ هایتان در چنین سبدی تاکتیک بازاریابی خوبی
    نیست. پست کردن پیامی یکسان در تمامی پلت فرم های شبکه های اجتماعی با
    مشکلاتی همراه است. معرفی کسب و کار خود به مخاطبان مناسب حائز اهمیت است
    زیرا پلت فرم های مختلف ویژگی ها و مخاطبان مختلفی دارند. پست کردن مطلبی
    یکسان در پلت فرم های مختلف تنبلی شما را می رساند. اگر مطلب یکسانی را در
    تمامی کانال ها به اشتراک بگذارید، هیچ امتیاز یا بهانه ای برای دنبال
    کنندگان شما وجود ندارد که شما را در شبکه های مختلف دنبال کنند. بنابراین،
    بسیار مهم است که پست های خود را سفارشی کنید تا مشتریان خود را تشویق
    کنید که شما را در پلت فرم های مختلف دنبال کنند.
    10- واکنش بدون فکر به فن آوری جدید
    واکنش
    نداشتن به آخرین روندها در شبکه های اجتماعی چیز خوبی نیست. پیش از آنکه
    چیزی را عملی کنید، بسیار مهم است که از داشتن نقشه و آگاهی اطمینان حاصل
    کنید. در حوزه رسانه های اجتماعی، ابزارها و تکنیک های جدید همیشه پدیدار
    می شوند. برای بازاریاب ها یاد نگرفتن این برنامه های جدید در عرض چند روز
    چالش بر انگیز است، اما آنها نیز باید تصمیم های آگاهانه بگیرند. با اختصاص
    کمی وقت ابزارهای جدید را بررسی کنید. کار با آخرین پلت فرم های فن آوری
    سرگرم کننده است و به برند شما شادابی و تازگی می بخشد.
    سه شنبه 23 مرداد 1397 - 15:37
    وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش






    برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.