نمایندگی فروش و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن دیجی حفاظ تعداد بازدید : 407
|
|||||
cctvhikvision
|
نمایندگی فروش و نصب دوربین مداربسته هایک ویژن دیجی حفاظ هایک ویژن Hikvision نیز دیگر تولید کننده بزرگ دوربین مداربسته دنیاست. این برند چندین سال است که جایگاه خود را در رتبه اول پرفروش ترین برند دوربین مداربسته حفظ کرده است. به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، در حوزه سیستم های امنیتی کمتر کسی است که نام برند هایک ویژن را نشنیده باشد. اگر سری به فروشندگان سیستم های مداربسته و یا سیستم های امنیتی تحت شبکه بزنید حتما می توانید این برند ها را در ویترین فروشندگان ببینید. در این مطلب قصد داریم هر یک از این برندها را به همراه نمایندگی فروش آنها در ایران معرفی کنیم. هایک ویژن Hikvision نیز دیگر تولید کننده بزرگ دوربین مداربسته دنیاست. این برند چندین سال است که جایگاه خود را در رتبه اول پرفروش ترین برند دوربین مداربسته حفظ کرده است. رقیب اصلی دیر برند های موجود در بازار محسوب می شود و از نظر تنوع و کیفیت با دیگر برند ها برابری می کند. قیمت فروش محصولات هایک ویژن نیز در رده محصولات دیگر برند ها جزو سیستم های امنیتی ارزان قیمت می باشد. هایک ویژن تولید کننده سیستم های تحت شبکه IP و تحت کواکسیال (آنالوگ) منحصر به فرد TurboHD است. اخیرا گستره سیستم های امنیتی هایک ویژن از دوربین مداربسته فراتر رفته است و اکسس کنترل ها و سیستم های هوشمند امنیتی را نیز شامل شده است. از آخرین تکنولوژی های هایک ویژن می توان به پارکینگ های هوشمند آن اشاره کرد که یک نوآوری در سیستم های مدیریت پارکینگ است. این برند چینی هم در بسیاری از نقاط مهم دنیا نصب شده که از آن جمله می توان به استادیوم المپیک بیجینگ ، فرودگاه لینیت ایتالیا، استادیوم ورزشی وردکاپ برزیل، سیف سیتی کره جنوبی و گمرک شانگهای اشاره کرد. همچنین تمامی سطح شهر های چین بصورت مشترک مجهز به سیستم های مدار بسته داهوا و هایک ویژن شده است. در ایران "دیجی حفاظ" نمایندگی هایک ویژن فروش محصولات و دوربین مداربسته هایک ویژن می باشد. دربارهی فروشگاه دیجی حفاظ فروشگاه دیجی حفاظ با هدف واردات و فروش و ارائهی خدمات پس از فروش محصولات نظارت تصویری، خانهی هوشمند، دستگاه حضوروغیاب، تجهیزات شبکه تأسیس شد. این فروشگاه نمایندهی رسمی محصولات هایک ویژن (HIKVISION) و داهوا (DAHUA) و هایلوک (HILOOK) در ایران است. عرضهی لوازم الکترونیکی اعم از محصولات نظارت تصویری و کامپیوتری، واردات قطعات و لوازم موردنیاز و کسب و اعطای نمایندگیهای داخلی ازجمله فعالیتهای این شرکت است. بیانیهی مأموریت فروشگاه دیجی حفاظ: ارائهی محصولات و خدمات پس از فروش (مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی) برای گروههای از محصولات دیجی حفاظ تحت گارانتی فروشگاه دیجی حفاظ شامل: خطمشی فروشگاه دیجی حفاظ: این شرکت در راستای تأمین، ارتقای رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان و با رویکرد بهبود مستمر فعالیتها، فرایندهای کاری خود را مطابق سیستم مدیریت کیفیت مبتنیبر استاندارد جهانی را برگزیده و برای نیل به این چشمانداز راهکارهای کلان زیر را سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده است. فروشگاه دیجی حفاظ در راستای ارائهی خدمات برتر، براساس اصل مشتریمداری و با درنظرگرفتن امکانات و نیازهای مرتبط، موارد ذیل را سرلوحه اهداف خود قرار داده است:
چگونگی ارائهی خدمات به مشتری واحد فنی مهندسی: پذیرش: انجام تمامی امور مربوط به ثبت ،پذیرش و ارسال دستگاه به مشتری بخش پشتیبانی فنی: پاسخگویی مشکلات فنی شما عزیزان بخش گارانتی: تعمیر و نگهداری تمامی دستگاهای معیوب تمامی خدمات مربوط به تعمیر دستگاههای مشتریانی که بهصورت حضوری مراجعه میکنند و همچنین حل مشکلات فنی نمایندگان در این واحد انجام میشود. واحد فروش: کارشناسان فروش به دو شیوهی تلفنی یا ارتباط ازطریق شبکههای اجتماعی ازجمله تلگرام، واتساپ و... یا ایمیل در خدمت شما عزیزان هستند. ارائهی خدمات نصب و راهاندازی: ارائهی خدمات نصب و راهاندازی توسط تیمهای ویژه نصب پروژه پشتیبانی فنی نرمافزارهای دیویار دوربینهای ایپیوان ویارها ارائهی خدمات تلفنی: دعوت از مشتریان ویژه در نمایشگاههای ایپاس . انجام بازدیدهای ویژه و رایگان از پروژهها برای خدمترسانی بهتر به مشتریان امور نمایندگان: فروشگاه دیجی حفاظ با داشتن بیش از ۵ نمایندگی در سراسر ایران در واحد امور نمایندگان ضمن توسعه و بهینهسازی شبکه خدمات، عهدهدار مسئولیتهای زیر است: این واحد شامل بخشهای زیر است: رضایتمندی مشتری: مرکز تماس نمایندگی هایک ویژن: مرکز ارتباط مشتریان فروشگاه دیجی حفاظ در ساختاری مشتریمدار و خدمتمحور برای ارتباطی دوسویه با مشتریان راهاندازی شده است. این مرکز با بهکارگیری کارشناسان زبده و استفاده از ابزارهای نوین، در راه نیل به هدفی برتر بهمنظور اطلاعرسانی در ساعات اداری همراه و پشتیبان شما در استفاده از انواع خدمات بوده است و از هیچ تلاشی برای اطلاعرسانی صحیح و پیگیری مشکلات احتمالی درزمینه محصولات دیجی حفاظ دریغ نخواهد داشت. این واحد بهمنظور انجام پاسخگویی به مشتریانی است که با مرکز تماس تلفنی دیجی حفاظ ارتباط برقرار میکنند. موارد کلی که مشتریان بهواسطه آن با این مرکز تماس میگیرند، عبارتاند از: روشهای ارتباط مشتری مرکز تماس در عین پاسخگویی به مشتریان، نیازهای اطلاعاتی و خدماتی همکاران را نیز پوشش میدهد و بهعنوان نقطهی شروع میتواند بهصورت مستقل از زمان و مکان در ساعات اداری در گسترهای ملی ازطریق سیستمهای ارتباطی نظیر شبکه اینترنت، تلفن، پیام کوتاه، خدمات اطلاعات موردنیاز و پیگیری امور مشتریان را در اسرع وقت به انجام رساند. کارشناسان واحد مرکز تماس در تمامی ایام هفته به جز ایام تعطیل با خط تلفنی ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰و شماره فکس۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ (برای ارتباط نمایندگان خدمات پس از فروش با فروشگاه دیجی حفاظ)، پیامک ۰۲۱۶۶۷۴۲۸۹۰ یا آدرس ایمیل info@digihefaz.com آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان و هموطنان ارجمند هستند. منبع خبر: https://ana.ir/fa/news/113/472150/%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%88-%D9%86%D8%B5%D8%A8-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C%DA%A9-%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%86-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8 |
||||
شنبه 10 اسفند 1398 - 12:23 |
|